رتبه اول شرکت مدیران خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان
بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال 98 هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد .
به گزارش خودروکار، شایان ذکر است که این گزارش به صورت دوره های 6 ماهه تنظیم که در 6 ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می شود.
نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تا کنون هیچ شرکت خودروسازی برای 5 دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده است که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد .
این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله ،میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی میگردد که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای وضع شده در آئین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.
انتهای پیام/